kan inte sluta tänka

En tjej jag känner, Ebba, åkte på en semester till Thailand 2 december och skulle vara borta en sisådär 3-4 månader. I går fick jag veta att hon och hennes ressällskap hade hyrt mopeder i lördags och krockat...
Hon bröt båda handlederna, 5 revben och fick ett stort sår i bakhuvudet, kompisen som satt bakom fick sy en massa.

Jag undrar hur roligt det är att ligga på ett sjukhus i Thailand och inte kunna göra någonting. När man bara vill vara hemma hos sina föräldrar och nära och kära.

Tänk då att sitta på ett flyg i 14 timmar utan att kunna torka sig i baken, utan att kunna göra någonting.

Jag hoppas innerligt att försäkringsbolaget hjälper dem snarast med en flygbiljett hem till jönköping!

Uschuschusch!

På ett sjukhus i Thailand slutade hennes drömresa...
Som tur är lever hon, det kunde gårr tiktigt illa!!!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Gloom

Fy fan vilken mardröm!!! Jag har lovat mig själv att aldrig åka MC eller moped på någon semester, bra att bli påmind om varför jag inte skall göra det.
Hoppas hon kan komma hem snart så du kan hjälpa henne med att torka henne i baken!!!

2006-12-28 @ 12:53:47
URL: http://gloom.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0