ny lista...

Ny snodd lista...

A) Fyra jobb som jag haft
1: Tygbiten 98-99, gränna
2: Polkagrisbagare 99-05, gränna
3: Servitris 00-0, gränna
4: Stadium, butiksbiträde 04-, Linköping


B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1: Pretty woman
2: Forest gump
3: Moulin rouge, min å R:s film...
4: step up


C) Fyra platser jag bott på
1: Gränna, 1 hus
2: Linköping, studentkorridor
3: Linköping, 2 lägenheter i ett hus
4: Wien, en dyr lägenhet

D) TV-program jag älskar att titta på (just nu)
1: Euro news
2: Eurosport
3: millionen show
4: Sex and the city


E) Fyra platser jag har semestrat på
1: Monaco
2: Thailand
3: Luxemburg
4: medelhavsländer...
Här finns alla mina besökta länder.


F) Webbsidor jag besöker dagligen
1: Webmail
2: Aftonbladet
3: resdagboken
4: e-bay


G) Fyra favoritmaträtter
1: Thaimat (stark)
2: Chili con carne
3: svensk husmanskost
4: rickards kött och potatis

H) Det här äter jag bara inte
1: blött bröd
2: kanten på hamburgare
3: snö
4: korv och kyckling, blä!


I) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu
1:
2: 
3: 
4: 
Jag är precis homkommen från ett ställe jag älskar och nu bor jag med min prins och jag vill inte vara på något annat ställe... Möjligtvis lite närmre mina föräldrar. 


J) Fyra drömyrken
1: Lärare
2: Dietist
3: konstnär
4: info-scout


K) Fyra favoritartister
1: Lasse
2: Andersson wij
3: kent
4: u2


L) Om jag vann 100 miljoner skulle jag:
1:
2:
3:
4:
Inte göra nåt särskilt, pengar är oviktigt för mig!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Jennie

L) Om jag vann 100 miljoner skulle jag:
1:
2:
3:
4:
Inte göra nåt särskilt, pengar är oviktigt för mig!

Eyyyy, tror nog minsann damen traskat ut i Wien och shoppat för en rejäl slant ;-)

2006-12-19 @ 15:03:53
URL: http://jennieroman.blogg.se
Postat av: Lina

hehe, men visst lät det bra???
hehe

2006-12-19 @ 17:20:58
URL: http://linasjoblom.blogg.se
Postat av: Lina

Fast pengar är oviktigt för mig, så länge jag har minst typ 7000 i månaden.
Det är faktiskt sant. Men mindre än det skulle jag inte klara mig utan. Men hundra miljoner skulle jag klara mig utan.
Rörigt kanske,men du kanske fattar min poäng...

2006-12-19 @ 17:22:07
URL: http://linasjoblom.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0