En helg i 10 minusgrader.

Min helg var mer lyckad än vad jag trodde den skulle vara. Vi har varit ute och grillat, bakat, lekt och en massa annat. Jag hade inte några förväntningar överhuvudtaget så därför blev helgen mycket lyckad.

Men jag hade ju inte träffat Rickard på typ en vecka så jag kände lite längtan hem till honom. Så efter kursen tog jag bussen hem till honom. Det var mysigt. Vi åt jättegod mat och en smarrig efterrätt oxå. Så utklassade jag honom i spel =)
När man hade vägarna förbi var jag tvungen att hälsa på mappa oxå. Det var oxå skoj att överraska dem lite. Något jag blev nyfiken på var kuvertet som låg på bordet... Men det var nog inte meningen att jag skulle så det.

Nu är jag iaf tillbaka i Linköping igen. Ledig idag och fick även veta att lektionen på onsdag är inställd. Ganska skönt såhär i OS-tider.

Jag har efter nästan 2 veckor av förkylningar och influensa tagit tag i maten igen. Det fungerade liksom inte så bra när jag var sjuk.

Äta bör man annars dör man!

Kyss


Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0