En långdag med feber i skolan slutade mycket bra!!!

rosor 1 feb


Igår var det en långdag i skolan som jag verkligen inte såg fram emot. VFU 8:00-15 och sedan kvällskurs till 19:30, dessutom med feberi kroppen.
Men efter den långa dagen i skolan skulle jag på födelsedagsmiddag, det var väldigt, väldigt trevligt! Som alltid med dessa tjejer. Under middagen fick jag ett sms, som antydde att jag inte skulle bli rädd när jag kom hem, men att jag absolut inte skulle stressa hem.
Självklart såg jag då fram emot att cykla hemåt, det gick ganska snabbt oxå. Sandra cyklade omkull, men det slutade bra! Väl innanför dörren såg jag tre vackra rosor som stod i en vas med ett kort, mellan rosorna kunde jag se att Rickard låg i soffan.
I går hade vi varit tillsammans i 6 månader och då tyckte han inte att jag skulle sova ensam. Så vi hann att träffa varandra i 9 timmar innan han skulle tillbaka till Jönköping och sitt jobb.
Det var absolut veckans höjdpunkt!! Överraskningar är alltid uppskattade!!!

En långdag med feber i skolan slutade mycket bra!!!


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Håkan

Härligt med initiativrika män. Grattis till 6 månader båda två.

2006-02-02 @ 10:48:14
Postat av: Robert Andersson

Låter riktigt mysigt. Grattis!

2006-02-02 @ 11:38:18
URL: http://www.streambag.se
Postat av: Åsa

Åh, vad det låter mysigt och romantiskt! Får haka på de andra och gratulera. Kram!

2006-02-02 @ 22:57:43

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0