Nyckelpiga?!

Sitter här med röd och svullen näsa. Den är helt torr och narig, den stackarn. Borde äta något men är inte ett dugg hungrig. Febern börjar stiga så det kanske är en anledning...

Men jag har varit lite duktig på min sjuka dag, jag har svarat på en massa frågor i biologikursen som jag läser. Det är väldigt intressant faktiskt.

Hur som helst så känns det inte som att det är jättemycket att läsa 40 p på en termin. Jo alltså det är ju mycket, men alltså inte så man dör av det.

Har tänkte lite mer på fina namn idag. Jag tycker faktiskt att Adrian är fint, så du behöver absolut inte skämmas Rickard =) Och fula namn är tillexempel Bengt och Ivar.

Förresten är det någon som vet något om en nyckelpigas livslängd? och hur många avkommer dessa små djur får? Nyckelpigor är förövrigt väldigt fina.
Framsidan på min bok "introduktion till populationsekologi" är fin. Först tyckte jag att framsidan såg roligare ut än innehållet, men innehållet tar sig. Det är skoj!

Puss till er jag tycker om!


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Usch din stackare, hoppas du blir frisk snart! Kram!!

2006-02-07 @ 17:38:08

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0