Sexskandalen

Nu blir jag så jävla trött på den där Jonas Karlsson på SVT.
För det första så har jag så otroligt svårt för hans krönikor. Men hans kommentarer inför dagens GULD-match tog han upp tre kronors fjaskon, Han nämnde några stycken däriblan vitrysslands-matchen, men han tog även upp sexskandalen. Och det är just den sexskandalen som jag tycker att alla förstorar upp.

En fjollig brud som såg sin chans att få uppmärksamhet. Klart att hon ville följa med 3 hockeyproffs upp på hotellrummet. Klart hon ville ha sex med dem. Det är inger snack!!
Dagen efter insåg hon att hon kunde få ännu mer uppmärksamhet genom att anmäla dessa grabbar. Hon lyckades få uppmärksamhet och förstöra dessa 3 killars liv.
Jag håller med att det absolut är fel av dem att ha sex med någon annan än deras fruar/flickvänner.

Hallå!!! Vakna allihopa!! Dessa 3 killar blev friade från våldtäktsanklagelserna. Varför friar då inte svenskafolket dem?? Hade nu inte landslaget några utsatta regler för sex och alkohol och coca-cola på landslagsläger och dagen före match så har dessa 3 inte gjort något fel, utöver det som de utsatte sina familjer för!

Hallå, vakna Sverige!!! Dessa 3 hockeykillar är friade, då borde vi också fria dem och sluta tjata om det!!!


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Robodan

Jag håller med dig i stora drag. Jonas Karlsson vill vara smart och sticka ut. Han vill snabbt bli lika skarp som albert Svanberg.

När det gäller sexskandalen kan jag bara hålla med om att det blev förstorat. Enda anledning till att de blev avstängda var att media fick nys om historien och att lagen var rädda att förlora sponsorer. De blev inte avstängda för att de haft sex (våldtäkt blev de ju som sagt genast friade ifrån) utan för att de hade varit ute och festat försent. Moraliskt kan man förstås tycka att de var dålig föredömen, men nu bör de inte behöva försvara sig mer för svenska folket.

2006-03-03 @ 00:44:46
Postat av: Anton

Helt rätt...
Ogillar nissar som ska sparka på Kungar...
Det fanns väl inga regler inom hockeyförbundet...ifall det fanns, så var det ändå Huselius som drack cola hela kvällen...varför stängs han av...Sponsorerna ska stötta spelarna...
Gött! =)

2006-03-29 @ 14:26:03

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0