Skoltrött

Jag är skoltrött! Det är förmodligen bara för att vi gör meningslösa saker i skolan. Det är faktiskt till och med så att jag längtar efter VFU:n nu. Jag kan lika gärna sitta av min tid där som jag kan sitta av min tidpå universitetet.

Jag har iaf gjort vad jag ska tills imorgon. Det är mycket med 40 p per termin, men samtidigt skoj! Jag ser till och med fram emot utomhuspedagogiken nu!

Och så har jag bestämt mig för att läsa textil även i höst. Även det känns jätteskoj. Å jag längtar även tills vi ska läsa analys. Då kommer man ju iaf känna att det är meningsfullt att gå till skolan, eftersom man lär sig något.

Okej, jag kanske inte är särskilt skoltrött egentligen, bara trött på just det här!!!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Håkan

Du är för go, du har alltid något att längta till. Textil - Analys - VFU - Utomhuspedagogik......Fjällen

2006-02-22 @ 11:00:16

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0