Fredagen den 13:e

Idag har jag tagit mig upp ur sängen trots att det är fredagen den 13:e... Varit i skolan, blivit förskräckt och sedan löst 3 uppgifter... Sedan tog jag hojen till stan och sprang 2,5 km och sen tränade jag lår och mage. Bra bra. Fast jag var bättre igår. Simmade 1800 meter, men Rickard slog mig på tid. Ska slå honom nästa gång jag simmar =)

Imöra kommer han hit. Då ska han göra min bokföring och jag ska ladda över låtar till hans telefon. Och så ska vi mumsa kräftor. På söndag ska vi gå tipspromenad om vi hittar någon att gå (gärna tips, tack!) sedan ska vi nog träna spinning. Det är nog ungefär vad vi hinner med. Men mysigt ska det bli!

Allt för nu!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Håkan

Du har diciplin med din träning.....bra, hoppas att kräftorna kommer att smaka gott. Ha en go helg.

2006-01-13 @ 15:23:23

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0