helgens aktiviteter

Igår var jag duktig!
Gick en promenad på knappt en timma, spelade bowling och avslutade kvällen med innebandy i 100 minuter. Bra gjort tycker jag!

Det blir ingen hockey ikväll, inser att det blir för mycket farande fram och tillbaka då. Vi har lite andra planer för helgen.

Idag:
Plugga
Shoppa på all rea. Bland annat en baddräkt och ett ångstrykjärn.
Äta pappas Thaimat - gött!

Imorgon:
Åka in till jkpgs relaxavdelning, simma och njuta!!

Lördag:
Ta med fika och åka ut på någon sjö och åka skridskor, mysigt!

Söndag:
Inget bestämt än...

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Å när kommer du tillbax till Linkan igen då? Bara jag å Emma här än så länge...

2006-01-05 @ 11:55:04

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0