Thaiti eller Nya Zeeland - mmm längtar

Idag var jag på spinning, ett ganska tufft lunchpass. Så tänkte jag att det var bäst att gå till gymmet eftersom jag var uppvärmd. Vilket resulterade i en helkörare i kroppen...
Helt slut!!!

Funderar på att hyra film och köpa mig en liten godispåse. Har ju trots allt gjort mig av med typ 800 kcal.

Imorgon ska jag jobba på Stadium och på söndag har jag helgkurs... Räknade lite på hur många helger jag var uppbokad i vår, men det var inte så få så jag räknade helgerna då jag var ledig istället... det är bara 6 helger av 21...

Jag ska både jobba på brahehus och stadium i vår + helgkursen. Men det är det värt!
Rickard och jag sparar ju pengar till en härlig resa!... Funderar på Fiji-öarna, Nya Zeeland eller Thaiti. Då är det värt att jobba mycket om man får åka så långt med nån man håller kär =)=)

Mmm längtar redan!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0