Vägardag!

Usch vilken dålig helg det har varit, men jag har faktiskt minskat i vikt med 4 hg och 3 cm i midjan!

Snart tenta... uiiih
Inte dålig helg på det viset,.jag har haft en jättebra helg!!! Men en jättebra helg resulterade i att jag åt lite väl många kcal...

Vi var på hjorten med min familj och tog en öl (mineralvatten) sedan hade vi kräftskiva med Rickards familj vilket var mycket trevligt.
Ilördags pluggade jag lite, dock inte så mycket som jag borde... Träffade min brors nya flickvän. Tittade på bror när han spelade innebandymatch, vilket måste avrit flera år sedan jag gjorde! Sen gick vi en långpromenad och hyrde film och spelade spel och sen slocknade jag direkt!!
Åså i går gick vi tipspromenad, jag vann nåt pris. Vet dock inte vad. Förmodligen inget alls, kanske bara äran, men det är kul ändå!!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0