flytten

Det mesta i mitt huvud kretsar just nu kring den nya lägenheten.

Det ska skrivas på papper om att jag godkänner en renovering av badrummet.
Det ska väljas kakel och klinker.
Jag jagar alla olika firmor som ska göra dessa jobb.
Har fläkten kommit, när ska den sättas in?
Köksluckorna sätts in på fredag morgon.
Golvet byts den 2 augusti.
Tapeten är beställd, men det är ingen tid för tapetsering inbokad.

ojojoj, det är tider och personer och nummer i huvudet... Allt i ett virrvarr. På torsdag börjar jag jobba då kommer Rickard hem och får ta över resten...

Nu blir det lite mat, det tar på krafterna av att ligga på stranden.

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Robodan

Skönt att lämna över till rickard:-) De där tapetserarna verkar inte förstå att det kan vara skönt att veta när de kommer. Vi vet inte om vi får bo i ett halv- eller helfärdigt hem vecka 28. Trevlig sommar på dig hörru!

2006-07-05 @ 13:41:46

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0