Japp, så är det!

Nu är allt klart och min kropp är så otroligt trött.

Vi la oss klockan 17 och tittade på en film och åt ost och drack rosévin. Nu blir det lugnt, mest vänta ut klockan så att man får gå och lägga sig.

1 månads semester och sista dagen har kommit. Imorgon börjar man arbeta för att försörja hemmet. Jag är inte sugen, men det blir nog kul när det väl är dags!

Hittade en påse med guldsmyckan i förrådet som tjuven lämnat, konstigt. Snacka om att ha koll på sina saker.

Nu blir det ett toabesök. Man blir ivanliga fall varm av att skita, men på vår toa är det så varmt att man svettas bara av att göra det lilla besöket.

Puss puss!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Då får vi väl hoppas att ni faktiskt får ett nytt badrum då... Det blir säkert bra på jobbet ska du se, bara man kommer in i det igen. Man inser ju dock vilka sköna lov vi kommer ha i framtiden =)

2006-07-11 @ 09:53:41
URL: http://asahedegren.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0