060606

På självaste 060606-dagen har jag haft på pricken 2100 unika besökare...



Imorgon är det opponering (indisk och kinesisk matematik)  och redovisning (Statistik och sannolikhetslära, ur ett historiskt perspektiv).
Det är faktiskt inte riktigt så tråkigt som det låter.

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Vet inte riktigt varför jag erkänner det, men jag har en bok som heter Matematikens Kulturhistoria (av John McLeish) som jag frivilligt har läst!

2006-06-06 @ 20:07:16
Postat av: Lina

men det är faktiskt ganska intressant. Men det är lite mycket annat som gör det oitressant, tyvärr...

2006-06-06 @ 20:32:03
URL: http://linasjoblom.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0