Jag vill, jag vill, jag vill...


Jag vill festa, umgås, leka lekar och bara ha riktigt roligt!


27974-38



Min hjärna och kropp har tagit sommarlov!
Jag är ledsen, men jag är inte motiverad till att plugga till analystentan.
Förstår inte riktigt vad det är med min kropp, men den har börjat säga ifrån. Den vill spela golf ocg promenera, sticka, packa och till och med baka kakor. Den vill inte alls sitta med miniräknaren, formelsamlingen och en massa övningstentor.
Den vill götta sig i solsken och glass, den vill tjäna pengar. Den är inte alls sugen på att skriva en förbannad omtenta.
Den vill till och med vara hemhemma för att hjälpa mappa att städa inför studenten.

Jag vill ha sommarlov!

NU!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Pappa

Kämpa på - bara två dagar kvar.........sedan är det sommarlov med allt vad sommaren hör till

2006-06-07 @ 15:24:46
Postat av: Mamma

Vi har redan städat, så du slipper!

2006-06-08 @ 11:51:17

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0