Mycket nu...

Nu var det längesedan jag var inne och skrev här. För er som undrat vart jag varit de senaste dagarna så har jag varit och tittat när min bror haft bal. Jag har tagit många fina foton, men kameran glömdes i tjejens väska. Så förhoppningsvis får jag se bilderna ikväll.

27974-36

I fredags var jag på Vifolkaskolan och hade min sista praktikdag. Det är sååå roligt. Jag längtar verkligen tills jag blir färdig!

Och i lördags var jag och jobbade på Stadium, en hel del pendlande har det alltså blivit.

Och så har jag spelat golf varje kväll. Det är skoj!!!

Nu ska jag laga mat till pappa!

Hej å hå, nu vill jag ha lov och slippa redovisning opponering och tenta.




Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Vilket härligt kort! Snart får även du sommarlov =)

2006-06-05 @ 14:08:31
Postat av: Anton

Sjukt snygga vi är du! hahaha...syns snart..puss

2006-06-06 @ 23:19:57

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0