Vattenskidor och bad

Min bror tog studenten i fredags och det var strålande väder.
Jag har gått och fått sommarlov och det är även nu strålande väder.
Igår låg vi på en klippa, hela släkten, åkte vattenskidor och badade. Typ 17 grader i vattnet. Det är härligt med vattenskidor!
Även idag åkte vi upp för att bada och lapa sol. Och vilken dag!!! Säkert 10 dopp i 19 gradigt vatten. fy vad härligt det är!
Snart ska vi spela golf!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Det där låter ju som ett liv som det går att stå ut med:)

2006-06-12 @ 12:22:27
Postat av: Jennie

Ah, mysigt det låter. var hemma i Aranäs förra helgen xå efter Henriks student och badade och solade. Så gott. fasen vad man längtar hem till Gränna så fort det blir sommar =) Vätternrundan på fredag juh. Ska ni till Hjorten? Kramis

2006-06-13 @ 11:39:32
URL: http://jennie12.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag vet faktiskt inte om jag ska det. Jag jobbar i Linköping kvart i tio på lördag, så det beror på hur jag löser det med skjuts...
Men vi måste ju höras och synas några gånger i sommar iaf!

2006-06-14 @ 11:13:19

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0