10 dagar kvar

Tio dagar kvar tills jag och Rickard ska till fjällen!
Fast först ska han en vecka till Spanien. Lyllo honom! Medan jag ska slita på med min VFU och på helgen ska jag till Storgården för kvälls/helgkurs.
Det är egentligen kul att ha praktik, men det är ju att undervisa jag tycker är roligt och det gör jag ju inte när jag sitter av 15 lektioner i veckan, men bara undervisar i 6...

Nu önskar jag att praktiken tar slut så att man får börja räkna lite matte igen!

Jaja, vi får se hur det går idag. Har planerat en laboration med vatten i klassrummet. Fårväl se vad mentorn tycker om det... Vet inte om man får ta in vatten i klassrummet. Men jag tror att det är enda sättet för de små filurerna (15 år gamla) att veta hur många ml det går på 1 cm3 och testa sig fram hur många liter det går på 1 dm3...

Japps, dax att dra iväg snart!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: LP

Hur gick det med laborationen?!

2006-03-08 @ 12:51:10

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0