Det är inte roligt att ha feber och vara fökyld

Min näsa rinner hela tiden, det är inte skoj. Jag har typ snytit (heter det så, eller snutit??) mig 10 gånger idag. Jag som bara avskyr folk som snyter sig och att snyta mig själv oxå..

Tyckte så synd om mig att jag tog tallriken med yoghurt till sängen i morse. Bara det att jag råkade välta den i sängen. Äckligt! Och irriternade.

Jag tog mig iaf till skolan idag. Kan konstatera att analys är inte så lite klurigt. Det går så otroligt snabbt fram att man inte hinner tänka själv. Men vi är, som Hanna sa, inte mest puckade längre =)
Jag stannade trots ett tungt huvud och en rinnande näsa till statistikkursen som var på eftermiddagen. Där var vi färdiga med typ alla uppgifter 30 minuter innan lektionen var slut. Lite skillnad mot analysen där vi hinner typ max två uppgifter på lektionstid.

Har köpt årets första julklapp som även är utdelad redan eftersom jag inte kan hålla mig. hehe. Glad blev bror iaf! Men priserna strulade lite visade det sig efteråt, så jag får ta det med R när han kommer hem. Men men. Det är ju inte hela världen.
Skoj iaf att redan ha köpt en finfin julklapp. Urläcker tycker jag!

Jag har skickat efter foton från pixdiscount.se, trodde bilderna skulle komma idag, men jag får väl vänta tills på  måndag. Hade varit skoj om jag hade fått dem för då hade jag kunnat pyssla med att rama in några av dem i helgen. Istället får jag väl plugga lite vilket också känns ganska viktigt. Jag ska fan-i-mig klara tentan på första försöket, trots att den sannolikheten inte är så stor, hehe! Skulle ju kunna beräkna den sannolikheten i sannolikhetskursen... Eller inte.

Idag ska jag unna mig att tillbringa resten av dagen i sängen.



(42 dar kvar)

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: stina

du får krya på dig! pixdiscount skickas från frankrike så det är därför det tar några dagar extra.. fast senast jag beställde tog det faktiskt bara tre vardagar. ganska snabbt ändå :)

2006-03-31 @ 16:15:23
Postat av: Åsa

Usch då din stackare, krya på dig!!

2006-03-31 @ 21:20:09

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0