Finns det något...

...värre än när några 15-åringar driver med varandra till att stoppa upp en penna i röven på en uppstoppad svan för att sedan försöka få någon att stoppa pennan i sin egen munn?

...värre än att ha en mentor som tycker att man ska svansa efter henne hela tiden och som inte tycker det är ok att jag tar igen 3 dar som jag missar, pga en skidsemester, senare i vår?

...bättre än en 15-åring som kommer och öppnar sitt hjärta för en lärarstudent och undrar om han är onormal som blir upphetsad av att någon ger honom ryggmassage?

...bättre än när eleverna i en klass säger att de tycker att jag är en duktig såndär student eller lärare eller vad vi nu kallas?

...bättre än att avsluta en lektion och känna att man inte kunde gjort den bättre?

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Så härligt det låter från skolvärlden =) Angående mentorn så är det ju inte direkt hon som blir lidande om du missar tre dagar, som du dessutom kommer ta igen... Kan de inte tänka sig in i din/vår situation och vara lite förstående? Hon har väl också varit student... blir så trött.
Den första punkten med svanen: var får de allt ifrån???

2006-03-06 @ 22:36:40
URL: http://asahedegren.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0