Grönt kort, nästa!

Har hittat till en teliabutik så att jag kan kolla mail.

Har det helt sjuktbra! Rena lyxlivet! Allt Gratis!!! Och allt är väl ordnat, god mat, strålande sol och helt otroliga golfbanor. Gick i dag min första runda som Caddie, Rickard kom 4:a idag och vann igår.
Har umgåtts med många treevliga människor och inte en enda är snobbig. Tro det eller ej, men jag har lovat att jag ska försöka ta grönt kort i sommar. Hallå, fattar ni då att detta gjort intryck på mig!

Ikväll ska vi iväg med 62 andra för 3-rätters på HC i Hägfjället och sedan blir det nog nattklubb. Det är vi värda efter allt detta slit... Hehe.

Det är så gött!!!

Igår åt vi Fondue, i förrgår oxfilé och dagen innan det var vi i en lappkåta och åt god mat!

I morgon ska vi ut i backarna och få ytterliggare färg i ansiktet. Är just nu som en skär gris. Härligt!

Men snart ska vi tillbaka till verkligheten med plugg och annat. Då blir det att vara ifrån varandra i typ 7 veckor. Så vi får passa på att njuta av varandra några dar till...

Om ni inte har förstått det så mår vi helt kalas här!!!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0