Medvind

Ibland är man glad och tycker att allt är skoj, sedan kommer en ganska hastig uppförsbacke och det mesta blir tufft och motigt helt plötsligt. Man blir sur och arg och ifrågasätter det mesta. Och så visar det sig att om man bara är arg och säger ifrån att man inte går med på det så vänder allt helt till nästa dag och allt ser ljust ut igen!

Så idag är helt enkelt en bra dag!! Trots att jag kanske i vanliga fall inte tyckt om denna dag, så är det en bra dag just idag. För att jag helt enkelt har medvind i ryggen just idag!

Å så har jag ju pratat med Rickard två gånger idag trots att han är i Spanien och jag lovade mig själv att bara prata med honom 2-3 gånger under denna tid. Det sket sig vilket jag just nu tycker är sååå gött! Nu kommer han hem om 96 timmar ungefär. Alltså inte alls lång tid kvar. Då får vi leka en hel vecka i snön, ska bli helt underbart!

Puss!


Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0