Tjejklassikern!

Igår blev jag så inspirerad av Jennies telefonsamtal att jag först bestämde mig på att följa med henne och köra Lidingöloppet. Men när vi lagt på bestämde jag mig för att satsa på tjejklassikern som jag kommer att starta med Vätternrundan.
Jag ringde runt å hörde med folka jag trodde skulle ställa upp på den som tex mappa och bror. Tillslut smsade jag Sara för att höra om hon inte ville cykla Vätternrundan som vi pratat om så länge och hon lät positiv. Men så idag så träffade jag Jennie igen och berättade om mina planer. Och där har vi en tjej som inte bangar utan hoppade på mitt förslag om klassikern direkt!!

Jag ska göra det och att jag klarar det, det vet jag redan. Det enda som kan stoppa mig är om jag bryter något på kroppen!

Vi är minst 2 personer som ska göra det, vi hoppas på att LP är sugen på någon eller några av grenarna om hon inte vill klassikern!

För det första skulle vi ha så sjukt skoj! Och dessutom få lite träning på köpet!

Sånna här vänner är skoj att ha! Då man verkligen kan göra något tillsammans och sträva mot ett gemensamt mål!

Superskoj!


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Skoj med utmaningar, det kan ju verkligen sporra en!! Lycka till med genomförandet!

2006-03-01 @ 19:16:36
Postat av: Robodan

Fy va skoj! En grymt kul grej att göra, som får en att må bra eftråt. Gött att ha ett sånt mål. Tyvärr lär inte jag få delta av könsskäl.

2006-03-02 @ 09:51:00
Postat av: Lina

Du får gärna vara med, men du får ta riktiga klassikern!

Alla som vill vara med ska självklart vara det. Ju fler desto roligare!

2006-03-02 @ 12:22:05

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0