VARFÖR?!?

Varför ska alla andra vara ute och resa och bli solbrända för?? Jag vill oxå resa till värmen!!

Även om det så var för att spela golf eller dra en bag så skulle jag kunna tänka mig att åka bort! Jag vill oxå resa så mycket som Rickard ska gör nu. Först en vecka till Spanien och sedan till Sälen 1 vecka. hem tre dar sedan åker han iväg igen till Spanien i drygt 1 månad och så direkt till Danmark.

Å vad ska jag göra?? Jo sitta här på mitt feta arsle (uttalas på jönnet språk) och läsa analys... Åhh, vad jag har tråkigt just nu!!

Jag har rättat en massa prov, det är svårt att rätta rättvist, men än sålänge tycker jag det är skoj att rätta prov. Om 4 år är jag säkert urless på det!

Åh, vem ska jag nu ligga och prata i telefon med på kvällen.

Ååååhhh vad ska jag äta nu?

Vad gring jag är. Jag är grinig för att jag är hungrig, men jag är nog lite grinig ändå. Fast när man pratar med mig är jag glad.

Drömde en mardröm i natt... Om mamma och pappa. Vaknade vid tre klarvaken. Ucsh isch inte roligt sånt!

Nu börjar mitt favvo program!! Hehe

Hejdå!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: stina

men snart får du åka till fjällen och lyxa! :)

2006-03-10 @ 13:15:36

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0