200 p på 4 år...

Nu har jag fått ytterligare 5 p inrapporterade i LADOK-systemet. Jag blir så glad varje gång det kommer in några poäng.
Just nu har jag fått godkänt på diverse kurser så jag är uppe i 115 p.
Därför har jag även satt upp ett lite mål med mina studier, jag vill komma upp i 200 p på 4 år. Det kan inte vara en omöjlighet, utan känns som ett rimligt mål. Efter denna termin, om jag nu klarar allt (utomhuspeddan är inte inräknad eftersom jag ska ta igen en helg i höst) räknar jag med att ha 145 p.

Jag tycker det är roligt att sitta å klura på hur jag ska lägga upp det hela, men det kanske mest är för att studieflykta.

Jaja, ska jag komma upp i 200 p är det väl bäst att fortsätta med tentapluggandet!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0