Bloggsiffror

När jag läsat vad mats-ola skrivit var jag tvungen att själv räkna lite på fakta om mina besökare. Det är kul tycker jag! Siffror alltså!

Jag har igenomsnitt haft 8,9 unika besökare  per dag sedan starten av min blogg 9 oktober. Rekordet sattes den 23 december då jag hade 118 unika besökare på en dag. Det var kul!!

Nu ligger jag på mellan 15 och 35 ungefär...

Jaja, det var lite tråkig fakta... men jag tycker ju som sagt att det är skoj!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Har du någon aning om hur du kom upp i 118 unika ip-nummer på en dag? Det låter ju som om någon större sida länkat till dig, för så många poppar det knappast upp ur intet:)

Imponerande siffror hur som helst, i alla fall med mina mått mätt:) (För det framgår väl på min hemsida att mina siffror gäller det totala antalet sidvisningar, inte unika ip-nummer? När det gäller unika träffar har jag klart färre, där är mitt rekord 25 besökare på ett dygn, efter att jag fått en länk till mig från ett amerikanskt U2-forum:))

2006-05-30 @ 22:43:59
URL: http://matsolasfanclub.blogg.se
Postat av: Lina

Jag tror att det kan ha berott på att jag la ut några julklappsrim på min blogg som jag själv hade skrivit. För 23 december var antalet som störst och från den 19 låg antalet besökare på typ 70.

Det verkar mest rimligt att det beror på rimmen iaf...

2006-05-31 @ 09:13:18
URL: http://linasjoblom.blogg.se
Postat av: stina

japp. det stämmer säkert. så googlade folk på "julklappsrim" å hamnade hos dig :)

2006-05-31 @ 10:18:42
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Julklappsrimsteorin kan nog stämma:)

2006-05-31 @ 17:59:48

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0