GOLF ÄR KUL, vektoralgebra är tråkigt!

Jag har spelat golf  och så har jag köpt ett golfset och så har jag spelat golf och så har jag skrivit 2 prov inom golfen och så har jag spelat ännu mer golf i helgen!
Det är så himla skoj, men ibland väldigt väldigt frustrerande. Jag gillar inte bunkerna, eller alla bunkrar. Min tränare tyckte nog att jag var ett hopplöst fall...

Idag har jag pluggat och pluggat och pluggat. Nästan 10 timmar i skolan, 9 tal av 11 löste vi (10 personer + en doktorand inom matematiken + en smart Linus).
Munta på dessa imorgon, fy fy fy. Stackars den som får uppgift 18 eller 20 som vi aldrig löste.

Ibland suger matte så in i norden!!!

Jag vill till och med börja tentaplugga inför analysen. Det är roligare iaf!

Nu blir det lite kvällsmat och sedan en omgång matte!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0