GRILL=)

Inatt har jag inte sovit särskilt bra pga min allergi. Jag har vaknat av att det har kliat i ögonen, så jag har tagit ögondroppar, som inte har hjälpt, och lagt en blöt handduk över ögonen för att lindra smärtan lite.
Men halv sju imorse bestämde jag mig iaf för att gå en promenad. Jag tog på mig mina gigantiska glasögon för att inte få in varken någon skit eller ett finger i ögat.
Allergi-helvetet tar alltså upp väldigt mycket av min tid!



Jag gick iaf ut till IKANO för att träffa far han kom hit med en grill som jag och Rickard fick av Farfar. Så på fredag ska vi grilla, det ska bli så gött!!!
Vi ska även gå in och kolla lägenheten igen. Nu längtar jag verkligen efter att flytta! Och så ska vi beställa luckorna...

Jag längtar så otroligt mycket efter fredag, då  min första av 2 tentor är ur världen! Tentorna funderar jag lite på oxå...

Nu ringde Rickard, han är i Danmark och ska spela en tävling. Vi får hålla tummen för honom klockan 14 då han går ut! Han har skaffat danskt kontantkort vilket jag tycker är bra, då kostar det inte lika mycket att ringa till varandra!
På söndag kommer hans föräldrar hit, de ville visst se hur jag bor. Så vi kommer nog att få storstäda så att de ser att vi är ordningsamma och klarar av att bo ihop... hehe.

Att ha en riktig grill är kul! =)

Stackars mamma som ska till Spanien med jobbet idag. Där är det visst lågtryck och regn. Hur kul är det?!?
Hoppas att pappa har det gött i VÄÅS!
Och så hoppas jag att lillebror lyckas med något mer MVG! Han är duktig han! Han får en snickers för varje MVG han får. Är inte det en muta?!? Hehe. Nä en snickers är han värd! Tänk vad bra betyg jag hade fått om de hade mutat mig oxå under min skoltid.

PUSS!



Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0