Håll i hatten!

Jag har gjort tentan!
Det kändes inte alls så bra när jag skrev den. Räknade på hur många poäng jag skulle kunna få och kom upp i 8,5. 8 var godkänt.
Men när jag jämförde mina svar med lösningsförslagen hade jag svar som skulle ge mig 10 p, vilket skulle innebära att jag är godkänd. Om hon inte dra bort några poäng för att jag slarvat för mycket med redovisningarna.

Så jag kan alltså vara godkänd även på denna tentan!!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Gôtt! Hoppas du får de poäng du bör få, så att du klarar den!

2006-05-12 @ 16:22:28
URL: http://asahedegren.blogg.se
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Det där med att veta hur mycket poäng man får är svårt, det beror ju så mycket på vad läraren vill ha. En kompis lyckades få full pott på en ja/nej-fråga (iofs bara en enpoängsfråga) trots att han svarade fel! Läraren tyckte att han motiverat så bra, och felet han gjort var att han skrivit av uppgiften fel, men ändå!

Men jag tror nog att du klarar den, du har ju ett par poängs marginal!

2006-05-12 @ 21:38:13
URL: http://matsolasfanclub.blogg.se
Postat av: Håkan

Härligt, hoppas att det gick vägen..........men du vet hurdana lärare är och blir hehe :-)

2006-05-13 @ 21:04:26

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0