Håll i hatten

Idag har jag varit duktig. På min lediga dag var jag i skolan redan klockan 12 typ.
Och jag har räknat 10 uppgifter i statistiken. Nu kan man alltså säga att jag kommit igång med tentapluggandet.

Det är kul när man lyckas med några uppgifter!

Nu ska jag direkt ner till campushallen för att ha motorik och gymnastik.

Sen skulle vi träffas os Jocke, men jag vet inte om jag orkar. Sov 10 timmar inatt men är helt färdig. Jag tror det beror på allergin!! Menmen.

Den som lever får se!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: stina

jag känner också av allergin nu. idag har jag haft ont i lungorna så det sticker i hjärtat... det kanske inte är så bra:) hoppas vi ses hos jocke ikväll. vi dyker upp strax efter nio.

2006-05-03 @ 18:22:19
Postat av: Jennie

Statistik är väl underbart va.. Tentar i det imorrn men med världens jobbigaste dataprogram.. pust..

2006-05-04 @ 17:41:26
URL: http://jennie12.blogspot.com

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0