Hektiskt helg i polkaland

Det har varit en hektisk helg, men ganska rolig.

Jag har varit på golfkurs 3 dagar i rad. Jag tycker att det är jätteroligt. Det trodde jag inte att jag skulle tycka. Så nu önskar jag att jag hade ägt några klubbor så att jag hade kunnat åka bort och öva på det som jag har lärt mig. Därför sitter jag och surfar efter klubbor på Blocket. Jag vill ha egna!!!

I lördags var det lite Party i Gränna, grillning med ett gäng pojkar och en tjej och så tittade vi på Hockey. Kul att Sverige vann, men helt ärligt bryr jag mig inte så värst mycket. Jag gillar verkligen inte den där Jönsson. Usch och fy för honom. Jag får rysningar när han är på planen.
Sedan var det melodifestival. Usch så dålig den var. Riktigt pinsamt att titta, så vi hade inte på det så värst länge. Jag tycker inte att Carola skulle ställt upp igen, räcker det inte att vinna det en gång?!? Jaja. Bra att finnarna vann som hade gått ut med att om de vann så skulle det ta död på  ESC. Och det får vi väl hoppas att det gör.
Och så var vi på Hjorten, innestället i Gränna. Det var ingen höjdare faktiskt. Det var föredettinghelg, en helg då alla gamla Grennaskoleelever hittar hem igen. Och alla ska visa hur mycket pengar de har, så det köps en massa champagne. Jag kände inte så värst många. Kanske beror på att jag inte gått på den skolan och för att det var en väldans massa småbarn där. Barnrumpor som är 7 år yngre än mig.
Så vi traskade hemåt redan halv två. Och för att jag verkligen inte ska glömma kvällen sitter stämpeln kvar än. Den vill sig liksom inte bort.
Jag ska inte säga att det var tråkigt, för det var det verkligen inte. Jag var bara så otroligt trött. 7 timmars golf tar på krafterna.

Annars så händer det inte mycket. Denna vecka har vi börjat med ett erbete om matematikens historia. Då valde vi att fördjupa oss i statistikens historia... PARTY!

På onsdag jobbar jag i 12,5 timmar. Gött det. Sen vill jag skynda till polkaland och öva svingen. Hehe. Men det beror nog mest på hur det går med Hannas och mitt arbete. Vi vill ju bli färdiga så fort som möjligt!

Nu blir det biblioteket en sväng!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0