Helvete oxå!

27974-33

Min första omtenta någonsin har jag på min brors student, det är tajming. Eller inte!!!



Rickard gjorde för övrigt HIO idag. Han får väl dricka skumpa och jag ta en kvarte vodka...

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Jennie

Huh, vad tråkigt..
Jag måste var i skolan och lämna in B-uppstatsen på mins.. Men hoppas på att kunna göra det på förmiddagen istället.
Kommer damen och herrn till polkagrisland i helgen? Damen kan ju då slå en plingeliding då om känning för detta infinnes. Kommer även undertecknad att befinna sig i polkagrisarnas förtrollade land för att gratulera mor min för att hon lyckats med bedriften att lägga ytterligare ett år i sin ryggsäck.
Haha, slå en signal om du vill =)

Tjohoo!

2006-05-19 @ 22:03:30
URL: http://jennie12.blogspot.com

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0