Jag gillar snälla människor!

Idag hade vi munta, typ muntlig tenta...

Uppgifterna lottades ut och när jag såg vilken jag fick blev jag ganska stirrig och väldigt nervös. Jag hade nämligen inte glaskoll på vad jag skulle göra eller hur jag skulle förklara det. Många försökte snällt att hjälpa mig. Carro erbjöd sig att byta uppgift med mig, åså glad jag blev och all nervositet släppte genast!
Efter 3 timmar fick jag äntligen redovisa min uppgift och det gick bra!

Så jag blev godkänd på kursen - vektoralgebra!

Nu är det bara uppsats/opponering och omtenta kvar innan det blir sommarlov. Innan dess ska jag dock på min brors bal och titta på, gå fadderrunda i golfen och ut på VFU.

Jag längtar tills klockan är typ 12 den 9 juni!!!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0