Så gött

... idag fick jag en spruta i röven!!!
Hoppas att jag ska bli på bättre humör och inte vara så förbannat trött hela tiden!
Jag hade ju bestämt mig för att klara mig utan sprutan i år, men så slog det till ordentligt och jag kunde inte vara ute utan att må dåligt, inte inne heller för den delen.
vårdcentralen var snäll och tog in mig idag trots att det var fullbokat. Jag gillar sjukvården i Linköping!

Nu ska jag studera lite är tanken, statistik är svårt. Men roligt när jag förstår, vilket inte är alltför ofta.

Imorgon ska vi på utomhuspedagogik. Svaret på frågan om jag är sugen är ett klart nej! Ute i detta vädret är ju inget man önskar, iaf inte jag!

lördag, om en vecka, ska jag spela golf. Jag spelar bara med en sjua och putter. Hehe. Men det ska bli roligt. Hoppas sprutan har börjat verka tills dess, så att jag inte blir irriterad...

Nu ska jag öppna en Carls special och ta fram matteboken!

Hej så länge!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Lina

Jag är fullt medveten om att jag gör allt för att slippa plugga...

2006-05-05 @ 17:05:33
URL: http://linasjoblom.blogg.se
Postat av: stina

men det är roligt med länk-inlägg :) lycka till med pluggandet!

2006-05-06 @ 11:11:27

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0