Vart blir man smartast?

Vi satt 6 personer och försökte oss på att plugga sannolikhetslära i onsdags. När vi hade suttit ett tag och inte förstod oss på så mycket sa Stefan:

"Tror ni verkligen att man blir smartare om man sitter längst fram?"

Ett klockrent citat. Vi inbillar oss i alla fall att de som sitter längst fram förstår mer än vad vi gör. Så sista utvägen för att ha en chans att klara tentan är kanske att sätta sig längst fram på lektionerna.



I gårkväll när jag hade lagt mig och packat väskan inför helgens utomhuspedagogik insåg jag att jag hade feber, så jag började tveka på om jag verkligen skulle åka.
Efter att jag funderat ett tag bestämde jag mig för att ta igen denna helgen i höst.
Idag känns det som ett väldigt bra beslut, jag hade ju lovat mig själv att matten skulle komma iförsta hand! Och med tanke på feber och allergi så känner jag idag att valet var helt rätt!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0