Vilken helg!

Vilken helg...
Min helg har gått i 340. Jobbat på stadium, åkt buss, varit på sjukhuset hos farfar, hämtat rickard, sjukhuset igen, hemhem, till hotellet, tipspromenad, jobba på Brahehus, hemhem, till frida, till rickard, basta, middag, packa, sova, åka till mappa och sedan bussen hem till Linkan... Men det har varit skoj!

När Rickard och jag kom upp till Hotell Gyllene Uttern så visade det sig att vi hade fått en minisvit, så otroligt fin med hall, vardagsrum, sovrum och ett otroligt badrum. Det var jättestora fönsterbrädor (burspråk) som man kunde sitta på och titta ut på Visingsö och Vättern. Tyvärr så var det dimma, men det var ändå mysigt att sitta där och prata.
På bordet stod det en faska champagne och plockmat, bredvid stod det ett fat med goooda frukter!!
Tror ni jag mådde som en princessa eller?

Men boendet och maten var inte det bästa. För det bästa var att jag fick träffa Rickard!


Nu är även de flesta inblandade informerade om att vi ska flytta, så 1 juli kommer mappa hit och hjälper till med flytten.
Vi ska ju inte flytta så långt, bara 2 meter eller så. In i grannens lägenhet är tanken, men grannen ska flytta ut innan vi flyttar in =)
Så när han (Rickard alltså, inte grannen) kommer hem nästa gång så är tanken att vi ska gå och beställa köksluckor, det är vuxet.


Annars så är jag tillbaka i Linköping nu, så imorgon börjar tentapluggandet. Ugh, inte ett dugg roligt, men det vore ju så kul om jag iaf kunde klara en av dem till sommaren!

Nu ska jag snart gå iväg och fika hos Jennie. Det är skoj det!

Puss och kram!



Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: stina

jag visste inte om flytten, rooooligt! grattis till lägenheten!

2006-05-01 @ 17:52:46
Postat av: Jennie

Vilken mys-pys helg med Rickard! Avis.. Själv har jag bara jobbat massa, så har sovit bort hela dagrna och varit vaken hela nätterna =)

2006-05-01 @ 19:20:04
URL: http://jennie12.blogspot.com
Postat av: Robodan

Grattis till allt! Helgen, lägenheten och din födelsdag (Jag var i Schweiz och glömde bort att uppmärksamma den)!

2006-05-02 @ 13:09:37

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0