en lista till

1. VAD HETER DU?
Lina
2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Mina favvisar, Pös-Jeans, ljusblå jeansfärg
3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
EKOT på p3
4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Skrev ett kärleksbrev til pojken som låg och snarkade bredvid mig.
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Idag? Frukost, hemmabakatbröd -GROVT!!! smör och nektar jouice.
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
8,7 grader varmt molning. Höstrusk...
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Hmm, det var ett tag sedan, jo Rickard var det i lördags natt
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
hållningen och ögonen. Utstrålningenär viktig
9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Ja, klart jag gillar Jennie som utmanade mig =)
10. HUR MÅR DU IDAG?
Bara bra vill jag lova
11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Coca-cola har det blivit här nere, tyvärr.
12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Öl, hemma Carls special, här Ottakringer
13.FAVORITSPORT?
Innabandy att spela slalom/boxning att titta på
14. HÅRFÄRG?
rött
15. ÖGONFÄRG?
Blå/Grön
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång, ska visst få se nån mäktig i USA nån gång
17 SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Bror 19
18. FAVORIT MÅNAD?
Ingen månad, mer årstid. Vintern, snö. Då mår jag som allra bäst!
SENASTE FiLMEN DU SÅG?
Pingvinresaen, så otroligt söt. Dock med tyskt tal och tysk text...
20. FAVORIT DAG PÅ VECKAN?
Fredag, eller möjligtvis torsdagkväll, när lägenheten är färdigstädad och det bara är att njuta.
21. FAVORITHOBBY?
Handarbeta, pysla.
22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Nepp, fast jag kommer kanske på nån anledning, som när jag försökte få rickard på fall. Jag glömde nog min cykelnyckel hos dig, kan vi träffas... hehe
23. FAVORITLÅT(ar)?
Just nu är det låtar med Wij
24. SOMMAR ELLER VINTER?
Vinter med snö och på ett par skidor på en alptopp... Det är lycka.
25. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramar!
26. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Självklart förhållande
27. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Vaniljglass med chokladsås
28. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
De är nog inte lika galna i listor som jag är.
29. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Jennie har ju redan svarat...
30. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Hm
31. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Jag bor med min favvo i en lägenhet på 56 kvadrat som är på tok för dyr...
32. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Lehrwerk für Deutsch als Fremdsprache.
33. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Grå och trasig och ful
34. FAVORITSPEL?
Hm Risk och tp och backgammon och yatzy och... Älskar spel!
35. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Beror på om handen får hjälpa till eller inte.
36. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Hm skelar när jag är trött, räknas det?
37. ÄR DU ROMANTISK??
Inte ett dugg, men ikväll blir det ett glas vitt, skumbad och hemmagjordpizza. (Varvat med tvättande i källaren hehe). Romantik är överskattat! Rickard är romantisk, så ibland får man bjuda till...
38. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Väldigt lycklig och tillfreds med livet
40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Sova länge, plugga cykla till universitetet och äta kyckling.
41. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
13:16 och Ekonyheterna har slutat...

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0