Personligtränare

Idag studieflyktar jag mest hela tiden.
Jag kan inte komma mig för att sätta mig ned med tyskan. Det är visserligen ganska roligt att plugga när jag väl gör det, men idag är jag så himla himla trött. Och så tycker jag att det är tråkigt att vara ensam idag, Rickard jobbar idag och kommer inte att komma hem förrän mitt i natten, han har personalfest. Surt tycker jag. Han tycker nog förmodligen helt annorlunda.

Igår var jag och tränade. Eller vi. Vi hade fått vårt träningsschema och gick igenom det med instruktören. Då när vi började där fick jag veta att jag är på tok för rörlig i min kropp. Man kan visserligen inte bli för rörlig, men för att träna med vissa maskiner. Jag blev glad att jag är rörlig och vig som han sa. Däremot måste jag tänka mig för och inte dra bak armarna för långt och så när jag är i maskinerna.
Imorgon ska vi träna igen, och då ska vi få en genomgång på ytterligare 11 maskiner.
Det vore kul om man kunde bli lite fit inför sommaren 2011, men sannolikheten är nog inte så stor att jag blir det, jag hinner nog tröttna...

Igår fick jag tillbaka provet. Shit, jag var skitduktig. Alla rätt på hördelen, alla rätt på läsförståelsen och bara ett fel på skrivdelen.
LYLLO MIG!

Puss

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Ella

Deltag gärna i min högst ovetenskapliga undersökning, i min blogg/ Ella

2006-11-23 @ 10:04:11
URL: http://whattowear.blogg.se
Postat av: Jennie

Haha, 2011?! Det var ett mål man iaf har chans att uppnå. Rolig du e & duktig på tyska! Kram

2006-11-24 @ 08:32:01
URL: http://jennieroman.blogg.se
Postat av: Hanna

Härligt Lina att höra att det funkar bättre med tyskan än med analysjävlaskiten, ska snart börja med den tänkte jag, FY!! ha det kalas! Kram

2006-11-24 @ 22:46:32
URL: http://hannathunberg.blogg.se
Postat av: Robodan

Oj, har du gjort bloggen julig?!! :-)

2006-11-26 @ 15:38:10

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0