lista

Tråkigaste sak att diska: inget är trakigt längre... Vi har ju en stoor diskmaskin
Dricker du vin: Nepp
Vad är det första du gör när du startar datorn: Sätter pa Internet
Vilken fot börjar du med när du sätter på dig skorna: höger tror jag
Hur hoppar du på cykeln: Jag star över cykeln och sätter först höger fot pa höger trampa och sen är jag typ uppe
Spagetti eller makaroner: bra fraga, spaghetti tillmusslor och andra sjödjur och makaroner när jag inte har tid.
Gillar du Bush: Nä inte ett dugg!
Tittar du hellre på TV på dagarna än på kvällarna: Kvällarna helt klart!
Har du mycket tandkräm på tandborsten: en centimeter typ.
Har storleken betydelse: Storleken pa vad? Pa TV:n, sängen eller vad?
Vilken TV-kanal är mest populär hemma hos dig/er: ORF1 och ORF 2
Vad har du för färg på mobilen: Svart i Ö-rike och silver hemma i svedala
Kan du cykla utan att hålla händerna på styret: Klart jag kan!
Vilken TV-reklam är din favorit: Coca Cola reklamen med lastbilarna de alltid sänder vid jul. Längtar för fullt redan =)
Favoritjuice: apelsin nektar
Berätta något som en nära till dig berättat för inte så länge sedan: Har tyvärr inte träffat nagon nära pa länge.
Berätta en hemlighet som handlar om dig: att jag inte fick pa tvättmaskinen idag och fick inte tag pa Rickard sa jag gick hit istället, för att maila honom. Och kläderna är i tvättmaskinen och jag far inte pa strömmen sa de ligger kvar där nere i källaren än. I tvättmaskinen som inte gar att öppna eftersom det inte finns nagon ström.
Jag utmanar: ingen

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: stina

nya tvättmaskiner kan helt klart vara svåra.. särskilt om instruktionerna är på tyska. hoppas dock kläderna är rena nu :)

2006-10-29 @ 23:12:55
Postat av: Lina

Rena och hela, dock inte strukna.

Men det tog ett tag innan jag fattade att man var tvungen att lagga kortet med pengar. typ som cash hemma...

2006-11-01 @ 20:18:21
Postat av: Robodan

Låter krångligt med den där tvättmaskinen! Coca Cola-reklamen är helt klart mysig. Jag längtar järnet efter julen! Men min favoritreklam alla tider är nog ändå "genom stad och land" den där parodin på aid-konserter med burkpantning som tema.

2006-11-06 @ 11:50:06

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0