Ny lista igen

Var hittade du den här listan? Hos jennie
Vad har du för TV-kanaler? Oj, allt är pa tyska...
Har du åkt moped någon gång? japp
Har du busringt någon gång? Även det har jag gjort
Har du fått felparkeringsböter? Nepp
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Aldrig i livet!
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand
Har du en egen trädgård? Nej, men en balkong
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Gillar inte tecknat!
Kan du alla orden i nationalsången? nepp
Badkar eller duschkabin? Badkar
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Har bara sett än. Allt är ju dubbat här.
Favoritpizza? Vegitarisk med skinka
Chips eller popcorn? Inget
Vilken färg på läppstift använder du? vit, idomin kallas det.
Har du rökt jordnötsskal någon gång? Öh, nä!!
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nepp. Gillar inte sant
Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Älsklingen och wienerschnitzel
Favoritchoklad? nepp gillar inte choklad
När röstade du senast? i valet hemma.
När åt du en hemodlad tomat sist? i somras av mappas
Har du vunnit en prispokal någon gång? japp
Är du bra på matlagning? Njo, vars..
Klarar du att tanka själv? Japp
Har du beställt något från exempelvis TV-shop? nej
Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej bara stadiumtröja.
Vad var det senaste du handlade? ett par strumpor
Har du kräkts offentligt? Hmm, ja
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärleken, jag är inte särskilt pengakat
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nej!!
Har du ringt något betalnummer Japp
Kan man vara vän med sitt ex? Ja
När besökte du ett sjukhus senast? I somras
Hade du mycket hår som liten bebis? ingen aning
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? har inget
Vad har du i din väska? Hela mitt liv just nu eftersom jag saknar hem
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Nepp. Försöker räkna hur langsamt jag andas
Vad är du tacksam för idag? Alla som tycker om mig och som jag tycker om!!!

Puss

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Blue

Snodde listan av dig och länkar hit såklart.

2006-10-14 @ 13:04:23
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jennie

Räknar hur långsamt du andas? Va? Haha, du är rolig du =)
Hoppas ni har det bra där nere!?!
Kramisar

2006-10-19 @ 22:18:50
URL: http://jennieroman.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0