Badrummet, före och efter

Före:
                   



Efter:
                   

Idag fick vi alltså in en dusch, handfat och toalett. Badrummet är i stort sett helt färdigt. Det är härligt!!
Det är bara det att vi idag skrev på papper om en andrahandsuthyrning. Så nu är det kört. Vi kommer helt enkelt att dra. Och det ganska snart.

Hade några vänner här på lite inflyttnings-/ avflyttningsmys. Det var mycket trevlig. Kommer verkligen sakna dem och Linköping. Hmm. Men även väldigt skönt att komma iväg. Jag vill ju verkligen lära mig språk och då är ju det här en bra chans att hoppa på.

Nu ska jag gå å lägga mig bredvid min sovande prins =)

Puss

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: stina

jag vill ha mail!!!!!!1

2006-09-02 @ 15:35:24

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0