Henrik Larsson!

Ja vad ska man säga. Jag har nu suttit och tittat på Stina! på webben. Det var ett mycket bra avsnitt, nästan känslosamt.
Hon intervjuade flera kända människor som jag blev intresserad av att få veta mer om, men sen så kom Henke in för att bli intervjuad. Henka Larsson, mannen i mitt liv! Okej, jag kommer aldrig att få gifta mig med honom eftersom han har sin Magdalena, men det kanskeär därför jag tycker så mycket om honom, för att han tycker så mycket om henne.
Att han blev tårögd och rörd gör ju inte saken sämre.
Har ni inte sett intervjun så rekommenderar jag er varmt att se den, hans intervju startar ca 33:30. Henrik Larsson är min idol. Den största av alla!


Ja och så är det 1 april just idag. Skämtens dag.
Jag lyckade lura Rickard så in i Norden. Det var roligt!
Jag tycker att man har lyckats med ett aprilskämt om man får någon till att göra något. Att bara säga något skämt eller att försöka att luras tycker inte jag är något märkvärdigt. Det ska ligga mycket planering bakom ett lyckat skämt.
Jag minns särskilt ett. 1 April var en fredag eller lördag. Jag satt i bilen med min familj till Kalmar för att hälsa på kusiner och morfar. När vi är 1 km från morfars lägenhet kör vi in på en parkering eller om det var intill vägkanten. Vi ringde till morfar och sa att vi fått soppatorsk. 10minuter senare var morfar hos oss, han öppnade bagageluckan och plockade ut reservdunken.
Då klev vi ur bilen med en stor påskbukett och sa "April, april din...".
Det var verkligen ett lyckat skämt!

Jag lyckades nästan lika bra idag =)



Haha, bloggen försöker oxå skämta. I kalendern till höger står det att dagen i går var den 37 mars. Det var roligt!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Linda

men Lina..du kan ju inte skriva att du gjorde ett hellyckat skämt med rickard o sen inte berätta vad de va heller... :-)

2007-04-02 @ 08:13:00
Postat av: Lina

Haha, oj nä det kan jag ju inte.
Jag ringde till honom och sa att jag nog skulle gå en lååångpromenad. 40 minuter senare ringde jag igen, och frågade om han inte ville träffas, klart han ville. Han skyndade ner och ut från kontoret, han ringde mig och frågade vart jag var. Jag satt då hemma och åt frukost. Haha!
Som att han inte borde fatta att jag fortfarande är lika lat och aldrig skulle orka gå hela vägen till honom.- jag orkar ju knappt ta mig från sängen till datorn ju. haha!

2007-04-02 @ 12:12:01
Postat av: Linda

De e ju helt underbart!! HAHA!!! :-) att där fick han allt...

2007-04-02 @ 22:22:26
Postat av: hanna

Jag tror att jag blev lite kär i henke larsson nu :) haha

2007-04-03 @ 22:03:46
URL: http://hannathunberg.blogg.se
Postat av: Åsa

Vill bara önska en Glad Påsk! SJälv har jag påsklov nu och det är underbart!! Kram!

2007-04-05 @ 21:24:34

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0