Tuffa killar

Tuffa killar, sånna som man nästan är rädd för. Sådana som har kamphundar som husdjur. Väljer de honhundar eller hanhundar???

Jag såg en sån där tuff kille, när jag satt på en bänk och kollade på folk, han hade bomberjacka och kamphund.
När hunden satte sig ner för att kissa, började den här tuffa killen klappa hunden.
Får tuffa killar klappa hundar???
Får killar med Dr Martins-kängor visa känslor på detta sätt?

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Oj, vilken skillnad! Var tvungen å kolla om jag hamnat rätt å det hade jag ju=) Nice sida!

2007-04-15 @ 17:20:21
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Även jag blev bra förvånad när sidan började laddas. Snygg är den hur som helst!

2007-04-15 @ 21:24:33
Postat av: Amie

Nice med svart. Jag såg en gång en sån tuff kille som hade en liten mindre än en katt hund i fammnen. Vet inte vilken ras. Förvirrande.

2007-04-16 @ 13:06:17
URL: http://krulltotta.blogspot.com

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0