Jul i vårt hus...

Nu var det längesedan jag skrev något.
Inte för att det inte har hänt något utan snarare på grund av brist på tid.

Vi tömde ju lägenheten i Wien och när flyttgubbarna hade kommit så hade vi nio minuter över innan flygbussen gick, snacka om tajming.

Nu är det annandagjul, å då är väl julen slut. Det tycker i alla fall jag. Maten är uppäten, klapparna är öppnade och festandet på juldagen är över, eller inte över för nog känner jag av att jag var ute igår. haha.

Vår jul var väldigt bra, det var bara en liten detalj som saknades och han var i Sydney. Min kära lillebror. Julen blev ändå bra, vi tänkte dock mycket på honom och jag pratade med honom i telefonen flera gånger och så visade vi farfar alla foton från resdagboken.

På A6 var vi inte ensamma idag, jag gillar inte rea, än mindre mellandagsrea då det nu för tiden inte är någon rea då. Alla butiker väntar ju in januari och då börjar de ju rea ut saker.
Tacka vet jag ordinariepriser eller ordning-rea, som typ på peak performance, esprit och boomerang. Där rean fortfarande ligger snyggt i hyllorna.
Vi åkte i alla fall bara in till jönnet för att äta schalompizza och reklamera en jacka.

På fredag får vi vår nya lägenhet, det ska bli skönt att få bo tillsammans och centralt i jönnet =)

Istället för att ordbajsa en massa tänkte jag lägga ut några foton från julen här på bloggen.




del av julgranen
Vår fina julgran med alla klappar.

julmat med familjen
Julmat med morfar, farfar, Rickard, mamma och pappa.

jultomten med klubban som käpp
Jultomten var sjuk i kräksjuka, men orkade ändå vara med
i julfirandet. Han tog stöd av en innebandyklubba.

tesa, frida och jag
Förfest.

Den ständiga bilden på lojsan och mig
Den återkommande bilden på lojsan och mig.
Snart kommer hennes och Gustafs bebis. Väldigt snart!

Träffade många man inte sett på alldeles för länge
Malin Frida och Emma, Amanda tittar fram bakom.
Kul att träffa dessa tjejer som man träffar alldeles för sällan.

malin adam och jag
Här träffade Malin och jag Carl-adam, som jag inte sett
på säkert 5 år. Det var kul.


Det var allt för mig just nu!



Jag har haft det superskoj!!!


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Anonym

Jag har checkat bilderna...det sag mysigt ut... hoppas flytten gick som planerat..puss o kram

2007-12-29 @ 09:37:22

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0