Om plugg

Jag har en tenta i januari, en tenta somär en spärrtenta. Fruktansvärt dumt påhitt av universitetet. Okej om jag hade saknat en massa poäng, men en endaste liten kurs gör ju varken från eller till. Jaja.
Oavsett så är mitt mål att jag ska klara av den. Jag har en idol vad gäller analystentan. Det är Hanna.

Hon och jag låg på ungefär samma nivå när vi läste mattekursen, vi fick omtenta båda två och när hon skrev den när jag var i wien så spikade hon den. Ja ni läste rätt, hon hade inte ens ett endaste litet fel. Det är helt sjukt.

Så jag ska få låna hennes tenta och räkna igenom den jag oxå, jag tror att jag får den inramad när jag får låna den, för hade jag varit hon hade jag haft den på väggen. Kanske mittemot toan så att man blev på bra humör varje gång man satt å sket eller  så.

Jag skulle i alla fall bara skriva att jag ska börja plugga idag, det är en månad kvar nu, så snälla tjata och påminn mig om att plugga, för jag har så lätt för att göra annat istället.

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Lina

tjatet gäller inte mamma och pappa, för då blir jag nog bara sur... haha

2007-12-10 @ 17:14:46

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0