Stor dag!

Idag är en stor dag!
Det är 9 november när jag skriver detta, jag och Rickard har precis köpt bil.
Vi har köpt en bil som vi tycker är jättefin, vi har lagt en massa pengar på den och är just nu bara jättelyckliga.
Det är liksom som om vi är med barn, fast med bil liksom.

Vi har beställt den idag och vi får hämta den den 6 december. Så den 6 december ska vi hämta ut den och köra hem till våra föräldrar och tuta på gatan tills de kommer ut och tittar på oss i VÅR bil.

Rickard ville  köpa en begagnad bil och jag ville köpa en ny bil. Det fick bli en kompromis.
Det är en begagnad bil som nästan är ny. Den har gått 398 mil och är årsmodell -07.

Vår första stora gemensamma investering, shit va coolt.

Denna bil ska färda oss 300 mil nästan direkt då vi ska åka ner alla tre för att hämta hem en släpkärra full av möbler.

Lycka är att vara två + en bil =)



Om ni vill se den så klickar ni här, sedan på style your astra, sedan på astra 5-door och sedan på den rödafärgen.
Nästan den är det, fast att det ni ser är modell 08 och vi har 07.

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Nämen, oj så skoj! Vet precis hur det känns. Grattis till er nya familjemedlem!

2007-12-07 @ 09:45:42

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0