Vilken vecka

Shit vilken vecka det har varit.

Det började i onsdags med att Rickard fick ringa efter ambulans, så han har legat på sjukhus i Wien till och med idag. Så nu är han sjukskriven och åker till Sverige imorgon.
Läkaren sa till honom att hans verlobte skulle göra skumbad och ge honom massage. Vilken läkare. Haha.
Så fick han starka mediciner oxå, så han för inte köra bil och kommer nog att vara dåsig ett tag framåt!
Hoppas hoppas hoppas att han blir frisk nu och slipper ha ont, han får helt enkelt vila tills det blir den 2 januari.

I helgen var jag iväg på utomhuspedagogik, det var kallt och blött och geggigt och regnigt. Men nu är kursen avslutad. Mycket skönt!

Annars så är det december och jag längtar tills det blir januari. I år uppskattar jag inte alls den här månaden, mycket stress och plugg kommer det att bli.
Jag köpte nya julgardiner igår, men när jag kom hem var tyget trasigt så jag ska gå tillbaka och gnälla imorgon.

Jag ska börja väva en matta, det ska bli helt underbart roligt, idag har jag varit och köpt materiel till det. Härliga färger kommer det att bli och även härliga material.

På fredag ska mannen och jag på konsert, hoppas bara att han är pigg så att han orkar stå upp under hela konserten. Idag skulle jag boka konsertbiljett till Springsteen, men efter 40 minuter var jag fortfarande långt ifrån att komma fram och då visade det sig att 50 000 biljetter redan var slutsålda.

Annars vet jag inte mer vad jag ska skriva. Jag ska till Tornby och jobba ikväll, det ska bli skoj. Jag Lisa och Sara.
Imorgon har vi julklappskväll på Stadium, vi får ta med familjen å släkten och så får alla handla till rabatt. SÅ då kommer mamma hit så ska vi shoppa å ha roligt.

På torsdag ska jag på intervju i Jönköping, det ska också bli roligt.

Rickard tycker att jag har låtit så glad sista tiden, det har jag oxå varit. Dock väldigt orolig för honom!
Går det vara annat än otroligt glad och lycklig nu när det bara är en natt kvar innan vi får bo ihop - för alltid, typ!

Det var ett utdrag ur mitt liv.



Underbart

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0