dumma rektor!

Jag blir upprörd när jag läser rektorns uttalande, att tjejerna för skylla sig själva, det är upp till dem och deras klädsel om de ska få händer på brösten eller mellan benen.

Jävla skitrektor! Tjejer ska väl kunna gå på toa där det finns lås, elelr duscha efter gympan utan att killarna ska komma in och kolla?
De ska väl även få ha urringat om de skulle vilja, utan att bli sextrakasserade!!!

Det är iaf min åsikt!


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Jag måste säga att jag blev bra överraskad när jag läste hans uttalanden, jag trodde inte att någon rektor kunde vara så korkad så att han säger något sånt. Iofs så har hans uttalanden harvats genom ett par medier, så möjligen framstår de som värre än vad det egentligen var tänkt. Men sur blir jag hur som helst när jag läser det.

2007-02-15 @ 01:26:53

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0