Kärlek

Jag har ju ledigt och inte så mycket vettigt att göra, så jag har härmat några vänner och gjort mig en egen liten video.


Make photo slide shows at onetruemedia.com


Tänk hur mycket vi hunnit med på bara 1,5 år typ. Vi har varit på två skidsemestrar, vi har bott tillsammans i Linköping och i Wien, vi har varit på semester i Danmark, Parg och Bratislava, haft båda föräldrarna på besök här nere och snart ska vi på ytterligare en semester till Tunisien.
Härligt härligt!!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Det kan man undra...

Ett sånt bildspel blir man inte lite kär av...

Visst är det kul med bilder som får ens tankar att sväva ut, och med ett leende på läpparna inse hur bra man har det!!!

Puss på dig

2007-02-28 @ 14:52:16
Postat av: Åsa

Ja, ni är ju för söta tillsammans!! Mysig film!

2007-02-28 @ 17:10:12
Postat av: stina

sött :) jag tänkte jag skulle knåpat ihop ett sånt där häromveckan men så var man tvungen att registrera sig och det orkade jag inte då. nån gång kanske :) krya på dig förresten!

2007-03-03 @ 22:12:07
Postat av: Amie

Va fina ni är:) Det händer mycket på 1.5 år. Jag började tänka tillbaka på mina år med John (4 i sommar) Shit det är länge. kommer inte ihåg allt vi gjort. Måste dokummentera mera. Kram på dig

2007-03-14 @ 10:46:54
URL: http://krulltotta.blogspot.com/

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0