Donationsregistret

Hittade en artikel på dn som var mycket gripande. Läs den!!!

Gör din anmälan till donationsregistret du oxå! Jag gjorde min anmälan för många år sedan. Självklart ska läkarna få ta allt de behöver på min kropp när jag dör! Och resten kan läkarstudenter få experimentera på för att kunna lära sig saker om människan.
Anmäl dig nu så slipper andra besluta det åt dig!!!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Jennie

Tjosan! Bra att du skriver sånt!! Jag anmälde mig oxå för längesen och talade om för Tobbe att det fanns oxå =) Ush, för att behöva ta ett sånt beslut åt någon annan.. Hoppas allt är bra med er? Träffade Solweig i lördags hos Rolf. Lika glad som alltid =) Kramisar

2007-01-15 @ 17:03:22
URL: http://jennieroman.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0